szolgáltatások

Kilátás és láthatóság

A kitűnő láthatóság mellett a felsőbb szintekről csodálatos kilátás tárul a bérlők szeme elé.

Költséghatékony üzemeltetés

A tudatos, energiahatékony működésű irodaépületnek köszönhetően az üzemeltetési költségek lényegesen alacsonyabbak.


Helyszíni épületmenedzsment

Az irodák karbantartása, takarítási, gondozási munkák gyors és szakszerű elvégzése.

BREEAM minősítés

Az épület BREEAM Very Good minősítéssel rendelkezik.


"A" kategóriás irodaház

Magas színvonalú anyagok felhasználásával készült modern berendezésével a legmagasabb bérlői igényeket is képes kielégíteni.

Kiváló infrastrukturális környezet

Az épület az Árpád híd pesti hídfőjénél, a főváros egyik legdinamikusabban fejlődő üzleti negyedében helyezkedik el.


Access4You minősítés

Az épület auditált a speciális igényű emberek számára.

Főbb jellemzők

Parkoló

Az irodaház mélygarázsában 400 férőhelyes, őrzött parkoló áll a bérlők rendelkezésére.

Gasztronómia

Az irodaházparkon belül található kávézó, bár és étterem, így szolgálva ki a bérlők napi igényét.

Fitnesz

A Gateway Office Park az épületen belül található edzőtermével kiváló sportolási lehetőséget kínál bérlőinek.

Biztonság

24 órás őrzés és portaszolgálat, kamerarendszer és kártyás beléptetés.

Intelligens megoldások

Modern hang- és hőszigetelő, nyitható nyilászárók és száraz hűtőrendszer.

Raktározás

A Gateway Office Parkban a bérlőknek épületen belüli raktározásra is lehetőségük nyílik.

Földszint

4276 m2

7. emelet

2929 m2

6. emelet

3439 m2

5. emelet

3684 m2

4. emelet

3824 m2

3. emelet

3806 m2

2. emelet

3781 m2

1. emelet

4779 m2

Félemelet

0 m2

8. emelet

1326 m2

Bérleti díj

14.5 – 16 EUR

/ m2 / hónap + ÁFA

Üzemeltetési díj

1590 HUF

/ m2 / hónap + ÁFA

Parkoló

110 EUR

/ hónap + ÁFA

Raktár

6,5 EUR

/ m2 + ÁFA

Közös területi szorzó

6,19

%

Kiadható minimális terület

65

m2

Kapcsolat

Pap Judit

phone-icon
+36 30 491 5817

Elhelyezkedés

1138 Budapest, Dunavirág utca 2.

1138 Budapest, Dunavirág utca 2.